Rendelési útmutató

Ajánlatkérés

Küldje el nekünk az ajánlatkérését a fordítandó dokumentumokkal együtt e-mailben vagy az űrlap segítségével

Ajánlatadás

E-mailben elküldjük válaszul az árajánlatot, melyet egy válasz levélben azonnal megrendelhet

Fordítás átadása

E-mailben elküldjük a lefordított, elektronikus tanúsítvánnyal ellátott dokumentumot és a számlát

Hogyan kérjen ajánlatot?

 

1. lépés: Árajánlatkérés

Küldje el nekünk a fordítandó dokumentumokat! Válasszon az alábbi lehetőségek közül:

    • Töltse ki az online űrlapot!

Ajánlatot kérek

vagy

  • Küldje el e-mailben az info@rapidforditas.hu  címre, csatolva a fordítandó dokumentumokat és az elérhetőségét.

Információ: túl nagy a fájl, óriásfájlok küldésére a www.wetransfer.com ingyenes fájlküldő szolgáltatást javasoljuk, de bármilyen más fájlküldővel is tudjuk fogadni a fordítandó anyagát.

 

2. lépés: Megrendelés

Miután megkaptuk ajánlatkérését, munkatársunk e-mailen elküldi Önnek árajánlatunkat. Ha az árajánlatunkban foglalt teljesítési feltételeinket elfogadja, akkor válasz e-mailben tudja megrendelni a fordítást.

Információ: Ha az előre utalást választotta, úgy kérjük, hogy a fizetési bizonylatot is küldje el nekünk e-mailen.

Fizetési lehetőségek:

  • előre utalás bankszámla adatok alapján (0 Ft, ingyenes)
  • utólagos átutalásos fizetés, a számla és a fordítás kézhezvételét követően, bankszámla adatok alapján, 48 órán belül (+690 Ft)

3. lépés: Fordítás átadása

A fordítás elkészültét követően e-mailben elküldjük a lefordított, elektronikus tanúsítvánnyal (időbélyegző, záradék és elektronikus aláírás) ellátott dokumentumot .pdf formátumban, valamint mellékeljük a számlát.

Információ: Igény esetén, postai úton, elsőbbségivel is elküldjük az elkészült, hivatalos fordítást a megadott címre (amennyiben ezt szeretné kérni, úgy jelezze ezt a megrendeléskor).

 

Fontos információk

 

Elektronikus tanúsítvánnyal ellátott fordítás

Az elektronikus tanúsítvánnyal ellátott fordítás a hivatalos fordítás elektronikus változata. A gyakorlatban ez egy olyan PDF fájlt jelent, amely tartalmazza a fordítóirodánk által elkészített fordítást, a fordítás tárgyát képező anyagot, valamint az ehhez kapcsolódó kétnyelvű tanúsítványt, mindezt egy minősített elektronikus aláírással és időbélyeggel ellátva, mely által az így hitelesített dokumentum teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősül. Az elektronikus tanúsítvánnyal ellátott fordítást a fordítóiroda nem kinyomtatva adja át, hanem fájl formájában. Így természetesen nincs rajta fűzőszalag és hagyományos pecsét. A hitelességét az elektronikus aláírás és az időbélyegző garantálja, amelyek egy tollal aláírt okirattal azonos értékűvé, megítélésűvé teszik a tanúsítványt.

Az elektronikus tanúsítvánnyal ellátott fordítás nem azonos az OFFI által kiadott hiteles fordítással.

Számlázás és fizetési lehetőségek

Minden esetben számlát állítunk ki a megrendelő részére. A számlát e-mailhez csatolva, elektronikus formátumban küldjük el.

Fizetési lehetőségek:

  • előre utalás bankszámlaadatok alapján (0 Ft, ingyenes)
  • utólagos átutalásos fizetés, a számla és a fordítás kézhezvételét követően, bankszámlaadatok alapján, 48 órán belül (+690 Ft)

Átutaláshoz szükséges bankszámla-információk:

  • Számlatulajdonos: Ligeti Bianka
  • Számlavezető pénzintézet: K&H Bank
  • Bankszámlaszám: 10400195-72535652-49561019
  • IBAN: HU6510400195-72535652-49561019

Egyéb tudnivalók

A fordítási munka a megrendelés beérkezését követően kezdődik. Ha a megrendelés az ajánlatadás napján 16 óráig beérkezik, akkor tudjuk vállalni a garanciát az eredeti határidő tartására. Ha a megrendelés 16 óra után történik meg, akkor a határidő későbbre tolódik.

Az ajánlatkéréssel vagy az elküldött ajánlattal kapcsolatban kollégánk készséggel áll rendelkezésére. Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20 430 1530 telefonszámon vagy írjon az info@rapidforditas.hu címre. Ha ajánlatunk bármilyen szempontból mégsem felelne meg Önnek, kérjük jelezze munkatársunknak, aki mindent megtesz azért, hogy az Ön igényei szerint alakítsa át a megrendelést.

  • Telefonszám: +36 20 430 1530

Titoktartás és titoktartási nyilatkozat

Titoktartás és titoktartási nyilatkozat: természetesen minden átküldött szöveget és dokumentumot bizalmasan kezelünk. Ha Megrendelőnk erre igényt tart, akkor irodánk vállalja a titoktartási nyilatkozat aláírását. Kérjük, ennek igénylése esetén írja meg a szerződő adatait, mi pedig e-mailben, elektronikusan küldjük a kitöltött, aláírt nyilatkozatot.